مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.زیست شناسی علم شناخت حیات است و ویژگی ها و رفتارهای موجودات، چگونگی تشکیل گونه ها و انواع موجودات و روابط آنها با محیط زیست  را مورد بحث قرار می دهد. اصطلاح بیولوژی به انگلیسی biology از واژه یونانی بیوس به معنای زندگی و پسوند لوژیا به معنی مطالعه مشتق شده است. علم زیست شناسی پایه های علومی است که بنحوی با زندگی موجودات سروکار دارد و می تواند گویای بسیاری از حقایق موجود درطبیعت باشد. این حقایق می تواند ازعوامل وراثت گرفته تا مولکولها و بافت های بدن موجودات باشد. زیست شناسی تنوع حیات را مورد بررسی قرار می دهد و درواقع طیف گسترده ای از رشته های علمی است که اغلب رشته های مستقل به حساب می آیند. بنابراین زیست شناسان حیات را از روی دامنه وسیعی از شاخص ها مورد بررسی قرار میدهند.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی در تمامی گرایش ها

انجام پایان نامه زیست شناسی / میکروبیولوژی در مقطع ارشد و دکتری

 بدون شک نمی توان از نقش میکروارگانیسم ها در جهان هستی و اهمیت کاربرد رشته میکروبیولوژی برای بررسی این میکروارگانیسم ها غفلت کرد. در این علم ارتباط میکروارگانیسم ها با یکدیگر و همچنین با موجودات عالی تر مانند انسان، حیوانات و گیاهان مورد بررسی قرار می گیرد. این رشته دو جنبه مهم دارد: یکی مبارزه با میکروارگانیسم های خطرناک که حیات انسانها و دیگر موجودات را به خطر می اندازند و میکروبیولوژیست ها با شناسایی مسیربیماری ، چرخه بیماری را متوقف می کنند. جنبه دیگر استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها برای تولید مواد غذایی و همچنین تولید داروهای پزشکی است. اهمیت این رشته باتوجه به نیاز صنایع غذایی ، علوم پزشکی و دارویی ، سازمان محیط زیست ، صنایع و معادن ، کشاورزی و دامپروری به کارشناسان این رشته بخوبی روشن می شود.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / ژنتیک

دانش ژنتیک درباره انتقال صفات وراثتی از والدین به زاده ها بحث می کند که البته این والدین می توانند انسان، حیوان، گیاه و یا باکتری باشند. این علم تلاش می کند تا بگوید چه مکانیزم های مولکولی عامل انتقال صفات از نسلی به نسل دیگر هستند. درواقع این علم ، علم مطالعه وراثت در تمامی زمینه ها از گسترش صفات در یک شجره نامه خانوادگی تا بیوشیمی ماده ژنتیکی است. ژنتیک دانان درسه حیطه مجزا فعالیت می کنند: ژنتیک کلاسیک ، مولکولی و جمعیت. هم چنین می توان در مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک با بررسی شجره نامه و آزمایشات غربالگری به تشخیص بیماری های ژنتیکی قبل و بعد از تولد و پیشگیری یا درمان آن ها پرداخت.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم گیاهی

این شاخه از زیست شناسی موارد مربوط به گیاه اعم از گیاهان اولیه تا گیاهان امروزی را بررسی می کند. علوم گیاهی دارای دو بخش عمده فیزیولوژی و سیستماتیک است که بخش فیزیولوژی به شناخت زندگی گیاهان و اندام های مختلف گیاه می پردازد. بخش سیستماتیک درباره اسامی و طبقه بندی گیاهان است. گرايش های ژنتيک گياهي، تکوين گياهي، اکولوژي گياهي، فيزيولوژي گياهي، سيستماتيک گياهي، تشريح و ريخت شناسي گياهي، بيوتکنولوژي و مهندسي ژنتيک گياهي، بيوشيمي گياهي، قارچ شناسي و جلبک شناسي از شاخه ‌هاي اصلي علوم گياهي و تنوع زيستي گياهي، حفاظت گياهي، جغرافياي گياهي و ديرينه شناسي گياهي حاصل ترکيب علوم گياهي با شاخه هاي متنوع علم زيست شناسي و ساير علوم مي ‌باشد.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم جانوری

علوم جانوری به مطالعه مسائل مربوط به جانوران می پردازد و دارای بخش های فیزیولوژی ، سیستماتیک و جنین شناسی است. از طریق سیستماتیک جانوری می توان گونه های مختلف جانوری را شناسایی کرد و نقش مهم این گونه ها برای طرح های اقتصادی را مورد بررسی قرارداد. همچنین با نگرش مورفومتری، سلولی و مولکولی گونه های مختلف بی مهرگان و مهره داران به ویژه بر روی گونه های بومی تحقیقات متنوعی انجام می گیرد. در بخش فیزیولوژی کار های پژوهشی متنوعی در حوزه فیزیولوژی تولید مثل، سنجش و عملکرد هورمون و ارتباط های متابولیسمی و در حوزه فیزیولوژی قلب و اعصاب در زمینه پاتوفیزیولوژی سکته مغزی، مکانیسم سلولی و مولکولی استرس اکسیداتیو مغزی و مدیریت رگ زایی در سلول های سرطانی قابل بررسی است.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی/ بیوشیمی

بیوشیمی علمی است که درباره ترکیبات و واکنش های شیمیایی درون بدن موجودات زنده بحث می کند. بیوشیمی دانشی چندجانبه است که اصول پایه را اززیست شناسی ، شیمی و ریاضی اخذ می کند تا بصورت یک دانش کامل درآید. در واقع نام لاتين واژه‌ي بيوشيمي: Biochemictry خود از دو بخش Bio به معني “زيست” و Chemistry يا همان “شيمي” تشكيل يافته كه برگردان لغوي آن به معني “زيست شيمي” مي‌باشد كه اين خود نشان از تلفيقي بودن اين دانش و بين رشته ‌ايي بودن ماهيت آن بين رشته ‌هاي زيست شناسي و شيمي آلي است.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم سلولی و مولکولی

این علم به بررسی و شناخت سلول ازجنبه های مختلف مولکولی، ساختمانی، فیزیولوژی و تکامل رفتار سلولها در جانداران می پردازد. مهمترین‌ مولکول‌هایی‌ که‌ در حیات‌ سلول‌ مؤثر هستند، RNA,DNA و پروتئین‌ها می‌باشند.  DNA  مرکز ذخیره‌ اطلاعات‌ و صدور فرمان ‌های‌ سلول‌، RNA وظیفه‌ انتقال‌ این‌ فرمان‌ها و پروتئین‌ مسئولیت‌ اجرای‌ این‌ فرمان ‌ها را بر عهده‌ دارند. در زیست‌شناسی‌ سلولی‌ و مولکولی‌ چگونگی‌ این‌ فعالیت‌ها بررسی‌ می‌شود.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / زیست فناوری

واژه زیست‌ فناوری یا (بیوتکنولوژی) به انگلیسی (Biotechnology)، به مفهوم استفاده از سیستم‌ های زنده و ارگانیسم‌ ها برای توسعه یا تولید محصولات یا هر گونه کاربرد تکنولوژیکی که از سیستم ‌های بیولوژیکی، موجودات زنده یا مشتقات آن استفاده می‌کند تا محصولات یا فرآیندهای خاصی را ایجاد یا اصلاح کند، می باشد. کاربرد این رشته  مانند تولید آنتی بیوتیک‌ها، انسولین انسانی و اینترفرون  می باشد که هم‌اکنون با پیدایش فناوری DNA نوترکیب، دستکاری ژنها و انتقال ژن از یک موجود زنده به دیگری یا به عبارت دیگر مهندسی ژنتیک، ظرفیت بهره‌گیری از این فناوری به گونه فزاینده‌ای افزایش یافته‌است.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.ریاضیات کهن ترین علم بشری است. تحقیقات باستان شناسی وجود مطالعات ریاضی را تا 2000 سال پیش از میلاد مسیح اثبات کرده ‌اند. برای علم ریاضی تعریفی که مورد قبول همگان باشد وجود ندارد، اما به‌طور کلی می‌توان آن را علم مطالعه مقادیر، ساختارها، فضاها و تغییرات دانست. ریاضی مادر علوم است و ردای آن را می‌توان در کلیه علوم از مهندسی و اقتصاد گرفته تا علوم انسانی مشاهده کرد.

 

انجام پایان نامه ریاضی در کلیه شاخه‌ها

ریاضی به ‌طور کلی به دو زمینه محض و کاربردی تقسیم می‌شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی محض در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی محض شاخه ‌ای از ریاضیات است که بیشتر مطالعات و مسائل مطرح شده در آن صرفا به دلایل ریاضی و نه به دلیل وجود کاربرد در علوم دیگر است. البته این مطلب به این معنی نیست که نتایج ریاضی محض در علوم دیگر کاربرد ندارند، بلکه پیشرفت ریاضی باعث پیشرفت در سایر علوم می‌ شود و کلیه مطالعاتی که صرفا جنبه مجرد و ریاضی داشته ‌اند، با پیشرفت علوم مختلف کاربردهای بسیار زیادی پیدا می ‌کنند. ریاضی محض خود به زیرشاخه‌ های عمده زیر تقسیم می ‌شود:

 

انجام پایان نامه ریاضی / جبر

جبر در واقع گسترده ‌ترین شاخه ریاضیات است که از حل معادلات مقدماتی تا مطالعه ساختارهای ریاضی را در بر می ‌گیرد ( هر ساختار ریاضی متشکل از یک مجموعه و یک یا دو عمل دوتایی روی آن است که در یک سری اصول معین صدق می‌ کنند). جبر قویترین ابزار موجود در ریاضی است به گونه‌ای که در کلیه شاخه ‌های ریاضی و علوم دیگر کاربردهای فراوان دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / حسابان و آنالیز

حسابان علم مطالعه حد، مشتق و انتگرال توابع حقیقی و آنالیز همان حسابان پیشرفته برای مطالعه سایر انواع توابع است. حسابان و آنالیز را می‌توان درواقع علم مطالعه تغییرات دانست.

 

انجام پایان نامه ریاضی / هندسه و توپولوژی

هندسه را می ‌توان قدیمی ترین شاخه ریاضیات دانست. مطالعات اولیه ریاضی معطوف به اشکال هندسی بوده است. هدف اصلی علم هندسه مطالعه اشکال هندسی و فضا است. در مقابل توپولوژی شاخه گسترش یافته از هندسه است و به بررسی خواصی می‌ پردازد که با تغییر دادن شکل هندسی (مانند کشیدن، پیچاندن و غیره) ثابت باقی می ‌مانند.

 

انجام پایان نامه ریاضی / ترکیبیات

این شاخه به بررسی ساختارهای گسسته (شمارا) و معمولا متناهی می‌ پردازد. ترکیبیات جنبه‌ هایی از این ساختارها نظیر شمارش تعداد اعضای یک ساختار، بررسی تعادل و تقارن آنها، یافتن بزرگترین یا کوچکترین شی یا شی بهینه یک ساختار و بررسی ساختار جبری آنها را مورد بررسی قرار می‌ دهد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / منطق

منطق پایه تمام مباحث ریاضی است و هدف آن ارائه چارچوبی مشخص برای یک استدلال صحیح (مانند یک اثبات) است.

 

انجام پایان نامه ریاضی نظریه اعداد

نظریه اعداد به مطالعه خواص اعداد طبیعی و در برخی موارد کلیه اعداد می ‌پردازد. این شاخه یکی از کهن ترین و برخلاف ظاهر ساده مسائلش یکی از دشوارترین شاخه ‌های ریاضیات است. بسیاری از مسائل حل نشده در آن دارای چندین قرن قدمت هستند.

 

انجام پایان نامه ریاضی کاربردی در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی کاربردی (همانگونه که از نام آن بر می ‌آید) شامل مسائل و مطالعاتی می شود که به صورت مستقیم در علوم دیگر کاربرد دارند و اساس طرح این مسائل به دلیل وجود نیاز در علوم دیگر یا طبیعت است. شاخه ‌های مهم ریاضی کاربردی عبارتند از:

 

انجام پایان نامه ریاضی / سیستم‌ های دینامیکی و معادلات دیفرانسیل

هدف اصلی معادلات دیفرانسیل حل معادلات شامل یک تابع معین و مشتقات آن است. در طرف مقابل در سیستم ‌های دینامیکی روشی برای مدلسازی و بررسی یک سامانه پویا (سیستمی که با زمان تغییر حالت می‌ دهد) ارائه شده و راه حل مناسب برای آن مدل یافته می‌ شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی / فیزیک

شاخه‌ ای است که به بررسی کاربردهای ریاضی در حل مسائل فیزیکی می‌ پردازد و هدف اصلی آن توجیه تئوری‌ های فیزیکی با استفاده از مدلهای ریاضی مناسب است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / نظریه اطلاعات

شاخه ‎‌ای مابین ریاضی و مهندسی برق است که به ارائه مدلی ریاضی از شرایط و عوامل موثر در انتقال و پردازش اطلاعات می‌ پردازد. در واقع هدف اصلی این شاخه از ریاضی ارائه روشی جهت کمی سازی و اندازه گیری عددی اطلاعات است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر پل ارتباطی ریاضی و دانش کامپیوتر است و مهم ترین هدف آن دستیابی به بهترین الگوریتم های موجود در کمترین زمان و با کمترین خطا و بیشترین دقت ممکن است. علوم کامپیوتر فراتر از مرزهای مسائل مربوط به کامپیوتر نیز کاربرد دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات، بررسی و کاربرد مدلهای ریاضی در حل مسائل تصمیم گیری است و تمام نتایج این حوزه به منظور بهبود یا بهینه سازی سیستم های موجود در دنیای واقعی است.



برچسب ها : ,,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری شیمی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه شیمی

 

 

شیمی به علت نقش اساسی در علوم زیست شناختی و فیزیکی، مهندسی، کشاورزی، پزشکی و رشته های بهداشت به عنوان علم مرکزی شناخته می شود. شیمی در ساده ترین حالت، علم مواد و چگونگی تغییر آنها است. شیمی به بررسی ویژگی های اتم، برخی از اساسی ترین سازه های تمام ماده و نحوه ترکیب این اتم ها برای تشکیل انواع جدید ماده می پردازد. این مجموعه رشته ها و گرایش های مختلفی را در بر می گیرد. رشته شیمی (Chemistry) در ایران در مقطع لیسانس دارای گرایشهای محض و کاربردی می باشد و در مقطع کارشناسی ارشد دارای پنج گرایش‌ اصلی شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک و شیمی کاربردی می باشد. طی چند سال اخیر گرایش هایی بین رشته ای نظیر نانو شیمی، بیوتکنولوژی، شیمی دریا، شیمی مواد غذایی، شیمی آفت کشها، شیمی دارویی، شیمی نفت و کاتالیز، پلیمر و فیتوشیمی به گرایش های شیمی اضافه شده است.

 

انجام پایان نامه شیمی تجزیه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

شیمی تجزیه به مطالعه شناسایی و بررسی اجزا بصورت طبیعی یا مصنوعی مواد می پردازد. کنترل کیفی محصولات ، کنترل آلاینده های آلی و پساب صنعتی، علوم پزشکی و بالینی)، عیارسنجی از مهمترین کاربردهای علم شیمی تجزیه می باشد.. انجام پایان نامه شیمی تجزیه غالبا در موضوعات مرتبط با کروماتوگرافی ، الکتروشیمی و اسپکتروسکوپی قابل انجام است. به طور کلی استخراج، شناسایی و تعیین داروها، آفت کشها، هیدروکربنها، انواع ترکیبات سمی دیگر و فلزات سنگین از انواع نمونه ها.

 

به طورمثال پایان نامه های شیمی تجزیه می توانند در قالب موضوعات زیر تعریف بشوند :

  • استخراج و شناسایی ترکیبات سمی (افلاتوکسین ها) در خشکبار ، نان با کروماتوگرافی مایع فلورسانس
  • تعیین آفت کشها در میوه – سبزیجات و آنالیز با کروماتوگرافی گازی (قابل تعمیم به آب، روغن و …)
  • تغلیظ و تعیین فلزات سنگین در آب و آنالیز با دستگاه جذب اتمی یا طیف سنجی جرمی (قابل تعمیم به انواع مواد غذایی، روغن و …)
  • تعیین انواع یونهای فلزی، دارو ها یا انواع ترکیبات آلی الکترو اکتیو … با سیستم های الکتروشیمیایی
  • تعینین و انداره گیری نیترات ، فسفات ، سولفات و …. در نمونه های آبی
  • ساخت انواع حسگرهای الکتروشیمیایی نظیر بیوحسگرها، حسگرهای آنزیمی و غیرآنزیمی با استفاده از مواد الکترودی دارای ساختارهای نانو.
  • ساخت انواع الکترودهای مورد استفاده در سیستم های انرژی نظیر باتری ها، ابرخازن ها و پیل های سوختی و ارزیابی آنها توسط روش های الکتروشیمیایی.
  • ساخت انواع سیستم های Sample preparation و نانومواد مربوطه جهت استخراج قبل از هر آنالیز دستگاهی. از معروفترین روشها می توان به استخراج فاز جامد، استحراج فاز جامد مغناطیسی، استخراج فاز جامد میکرو، استحراج مایع –مایع و … اشاره کرد.

 

با توجه به نیاز بخش های مختلف صنعتی و پژوهشی، انجام یک پایان نامه با عنوان مناسب می تواند رزومه مناسبی برای جذب یک شیمیست تجزیه در این مراکز شود.

 

انجام پایان نامه شیمی گرایش شیمی فیزیک

شیمی فیزیک شاخه‌ای از علم شیمی است که به بررسی سیستم‌ های کوانتومی، شیمی هسته ای، جذب سطحی، شیستم های چند فازی، گازها، ترمودینامیک، طیف سنجی مولکولی و انواع فازهای انرژی و … می پردازد. در مواردی هم به سلولهای خورشیدی پرداخته می شود. با توجه به اینکه این گرایش نیاز به مهارت، تجیزات پیشرفته و خاصی دارد، فقط درصد کمی از ایده ها قایل انجام است. به طور مثال پایان نامه های شیمی فیزیک در موراد زیر قابل انجام است:

  • بررسی سنتیک واکنشها یا سنتیک جذب سطحی
  • بررسی ترمودینامیک انواع سیستم های جذب
  • بررسی فازهای انرژی بربرخی از اتمها
  • شبیه سازی و بررسی الکتروشیمی (خوردگی) انواع سیستم ها
  • ساخت و بررسی انواع سلولهای خورشیدی

 

انجام پایان نامه شیمی آلی

شیمی آلی شاخه‌ای از علم شیمی است که به سنتز انواع ترکیبات آلی/دارویی و زیستی میپردازد. با توجه به فراوانی ترکیبات آلی و کربن دار زمینه کاری این رشته بسیار گسترده است.

انجام پایان نامه شیمی آلی میتواند در قالب موضوعات زیر تعریف شود:

– سنتز ترکیبات حلقوی با هترو اتم ها

– سنتز ترکیبات کینولین و مشتقات آن

– سنتز انواع بسپارها

– به کارگیری انواع کاتالیزورهای فلزی یا نانو برای سنتز ترکبات آلی

– سنتز ترکیبات دارویی و ارزیابی خاصیت دارویی آنها

 

انجام پایان نامه شیمی معدنی

شیمی معدنی با علم کانی‌ها (مواد معدنی) و خاصیتهای آن مرتبط است. بررسی، آنالیز و تفسیر نظریات مرتبط با خواص و واکنش عنصرها و ترکیباتشان (بجز هیدروکربنها و اغلب مشتقات آنها) حیطه های اصلی شیمی معدنی می باشد.

شیمی معدنی، تمام دانش هایی که از جمله ترکیبات کربن نباشند، به جز اکسید کربن و دی سولفید کربن را شامل می شود.

انواع مواد معدنی و مطالعه ساختار کاتالیستها، ساختار کریستالها و …. در این گرایش قرار می گیرد.

 

انجام پایان نامه شیمی کاربردی

شیمی کاربردی یک اصطلاح کلی در شیمی است که در مقابل شیمی محض قرار می‌گیرد و به این معنی است که این قسمت بیشتر در صنعت کاربرد دارد (رابط بین شیمی محض و مهندسی شیمی). تفاوت اصلی دو گرایش محض و کاربردی در نگاه و روش محققین آنها است.

پایان نامه های شیمی کاربردی میتوانند در قالب موضوعات زیر ارائه شود:

  • تصفیه آب
  • انواع غشاها
  • جذب یا حذف آلاینده ها
  • خوردگی و …
  • سنتز و رشد و بررسی ویژگیهای ساختاری و موفولوژی نانو ساختارهای فلزی و نیم رسانا با انجام آنالیز هایی همچون XRD و SEMو…
  • تحلیل و بررسی آنالیزهای تشخیص عنصری

 

انجام پایان نامه شیمی کمومتریکس

شیمی تئوری (کمومتریکس) شاخه ای از علم شیمی است که امروزه در گرایش های شیمی تجزیه، شیمی معدنی و شیمی فیزیک جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. دانشجویان رشته شیمی با زمینه کمومتریکس بسته به گرایش در آزمایشگاه ها نتایج عملی را بدست می آورند و سپس بصورت نظری (به کمک نرم افزار) به تحلیل فرآیندهای شیمیایی می‌پردازند که در هر دو صورت برای پیشرفت در تحقیق و تحلیل نتایج از نرم افزارهایی کمک می‌گیرند که از آن جمله می‌توان به نرم افزارهای زیر اشاره کرد:

MATLAB  ، Gaussian   ، Hyper hem  ، ChemOffic

انجام پایان نامه شیمی با گرایش های زیر قابل انجام می باشد:

انجام پایان نامه شیمی – نانو شیمی، انجام پایان نامه شیمی دریا، انجام پایان نامه شیمی مواد غذایی ، انجام پایان نامه شیمی آفت کشها، انجام پایان نامه شیمی دارویی، انجام پایان نامه شیمی پلیمر، و انجام پایان نامه شیمی – فیتوشیمی

 

انجام پایان نامه شیمی نانو شیمی یا نانوتکنولوژی

رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. ماهیت اصلی این رشته بررسی ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از 1 میکرومتر، (معمولاً حدود یک تا یکصد نانومتر) است.

در حقیقت نانوشیمی رشته جدید به حساب نمی آید و در واقع فناوری نانو به تمام علوم اضافه گردیده است که در رشته شیمی در تمامی گرایشها (شیمی آلی ، معدنی، تجزیه و یا شیمی فیزیک) می توان رویکرد نانو را در نظر گرفت.

 

انجام پایان نامه شیمی دریا

شیمی دریا شامل مباحث شیمی آلاینده ، شیمی آب، نفت و گاز، معادن و کانی ها، شیمی مناطق فرا جوش، خوردگی سازه می شود. تحلیل ترکیبات شیمیایی آب دریا و رسوبات و پارامترهای آلی – معدنی و نمک زدایی و بررسی آلودگی ها و مکانیزم های موجود جز مباحث شیمی دریا به حساب می آید. در این رشته به شناخت عوامل کنترل کننده توزیع مواد شیمیایی از طریق فرآیندهای بیولوژیکی نیز توجه شده است.

 

انجام پایان نامه شیمی فیتو شیمی یا شیمی گیاهی

خواص دارویی و شیمیایی گیاهان بحث اصلی فیتوشیمی است. فیتو شیمی از دیرباز با شیمی گیاهان دارویی در هم آمیخته شده، تاثیر زیادی نیز در علم داروسازی به وجود آورده است.

فتوشیمی غالبا به استخراج ، جدا سازی، تغلیظ، آنالیز، کروماتوگرافی و الکتروفورز می پردازد که باعث استخراج روابط ساختاری و بیوسنتزی می شود. موضوعات پایان نامه فیتوشیم شامل سنتز و نیمه سنتز ترکیبات طبیعی ، تهیه بانک عصاره گیاهان بومی و غربالگری گیاهان به لحاظه تاثیرات زیستی و بعد شناسایی ترکیبات تاثیرگذار، آنالیزهای فیتوشیمیایی گیاهان مختلف و جداسازی و تعیین ساختار ترکیبات طبیعی، کنترل کیفیت و کمیت گیاهان دارویی و خالصسازی باشد.

 

انجام پایان نامه شیمی ‌دارویی

شیمی دارویی در حقیقت استفاده از مبانی پایه شیمی ‌و زیست شناسی برای ایجاد ترکیب که نتیجه آن استخراج مواد دارویی جدید می باشد تعریف می گردد.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری فیزیک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه فیزیک

 

مشاوره انجام پایان نامه فیزیک ذرات بنیادی و نظریه میدان ها در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.گرایش ذرات بنیادی یا فیزیک انرژی بالا، به بررسی ساختار بنیادی ماده و انرژی، برهم کنش میان این دو و ذات فضا و زمان می پردازد. در این گرایش، ذرات بنیادی عالم از قبیل الکترون ها، نوترینوها و کوارک ها و نیروهای میان این ذرات که شامل نیروهای الکتروضعیف، نیروی قوی هسته ای و نیروی گرانش می باشد مورد مطالعه قرار می گیرد. طبق درک کنونی ما از عالم، این ذرات بنیادی برانگیختگی های میدان های کوانتومی هستند که اندرکنش میان این ذرات را در قالب مدل استاندارد ذرات بنیادی توضیح می دهند.

 

مشاوره انجام پایان نامه فیزیک ذرات بنیادی نظری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

گرایش ذرات بنیادی به صورت کلی به دو دسته ی نظری و تجربی تقسیم می شود که قسمت نظری شامل ارائه ی مدل ها و تئوری های جدید برای توصیف پدیده های بنیادی می باشد و قسمت تجربی به تحلیل داده های آزمایش های انرژی های بالا مانند شتابدهنده های ذرات و همچنین ساخت دستگاه های لازم برای این آزمایشگاه ها اختصاص دارد. اکنون به صورت جزئی تر به این دسته بندی می پردازیم.

  1. پدیده شناسی نظریه ها
  2. کرومودینامیک کوانتومی
  3. نظریه میدان روی شبکه(lattice)
  4. فشرده سازی ابعاد در نظریه ریسمان
  5. دوگانی های Tو S در نظریه ریسمان
  6. نظریه M
  7. نظریه F
  8. نظریه های پیمانه ای
  9. دوگانی گرانش و نظریه های پیمانه ای
  10. نظریه های ماده تاریک
  11. آکسیون ها
  12. نوترینوی استریل
  13. بازبهنجارش پذیری در نظریه ها
  14. اثر کازیمیر
  15. نظریه های موثر
  16. گرانش کوانتومی
  17. فرمالیزم اسپینور-هلیسیتی
  18. شکست خودبخودی تقارن
  19. اندرکنش های ضعیف هسته ای
  20. نابهجاری ها
  21. مدل پارتون
  22. میدان های کوانتومی دمادار
  23. سیاه چاله ها و پارادوکس اطلاعات
  24. نظریه میدان های همدیس
  25. نوترینوهای جرم دار
  26. QCD اختلالی
  27. ابرتقارن
  28. نظریه تقارن بزرگ
  29. نظریه میدان های ناجابجایی
  30. گراویتون های جرم دار
  31. ابرگرانش
  32. تقارن BRST
  33. نظریه Bootstrap
  34. آنتروپی درهم تنیدگی و هولوگرافی
  35. تک قطبی های مغناطیسی
  36. نظریه میدان های توپولوژیک
  37. فیزیک برین ها در نظریه ریسمان

 

مشاوره انجام پایان نامه فیزیک ذرات بنیادی تجربی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

  1. ساخت آشکارسازهای ذرات بنیادی
  2. آشکارسازهای دقت محور
  3. آشکارسازهای با انرژی بالا
  4. داده کاوی در آشکارسازها
  5. آشکارسازی نوترینوها

 

مشاوره انجام پایان نامه فيزيك اتمي و مولكولی (Atomic and molecular)

دانشجویان این گرایش به مطالعه اتم ها، یون ها و مولکول های کوچک (چند اتمی) در فاز گازی خود، می پردازند. در حقیقت این گرایش به ساختار و رفتار اتم ها و مولکول ها می پردازد و نیروهای اتمی، پیوند مولکولی و نظریه کوانتومی جامدات را بررسی می کند. کار بردهای این گرایش را می توان در مشاغلی همچون فیزیكدان، دانشمند هسته ای و اموزش مشاهده کرد.

 

مشاوره انجام پایان نامه فيزيك هسته ای (Nuclear)

این گرایش به درک ساختار و فرآیندهای اتم می پردازد. فارغ التحصیلان ممکن است از مدرک تحصیلی خود برای دستیابی به پیشرفت های پزشکی، پروژه های مهندسی یا تحقیقات بیشتر استفاده کنند.

 

مشاوره انجام پایان نامه فيزيك نجومی (Astrophysics)

این گرایش شما را به اصول فیزیک معرفی می کند و نشان می دهد چگونه این دانش را می توان به فیزیک نجوم اعمال کرد. دانشجویان این گرایش فیزیک تشکیل دهنده جهان و رفتار و چرخه زندگی ستاره ها، سیارات و کهکشان ها را مطالعه می کنند. این گرایش موضوعاتی مانند جهان اولیه، ماده بین ستارگان و نجوم مدرن را در بر می گیرد. از کاربردهای این گرایش می توان یه دستیار تحقیق، تکنیسین آزمایشگاه، طراح محصول، دانشمند آزمایشگاهی و تحلیلگر داده ها اشارده کرد.

 

مشاوره انجام پایان نامه در سایر گرایش های رشته فیزیک

فيزيك بنيادی (Basic physics)

اتمسفر (Atmosphere)

لايه هاي نازك (Thin layers)

نانوفيزيك (Nano-physics)

آموزش فيزيك (Teaching physics)

فيزيك پلاسما (Plasma physics)



برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.