مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.ریاضیات کهن ترین علم بشری است. تحقیقات باستان شناسی وجود مطالعات ریاضی را تا 2000 سال پیش از میلاد مسیح اثبات کرده ‌اند. برای علم ریاضی تعریفی که مورد قبول همگان باشد وجود ندارد، اما به‌طور کلی می‌توان آن را علم مطالعه مقادیر، ساختارها، فضاها و تغییرات دانست. ریاضی مادر علوم است و ردای آن را می‌توان در کلیه علوم از مهندسی و اقتصاد گرفته تا علوم انسانی مشاهده کرد.

 

انجام پایان نامه ریاضی در کلیه شاخه‌ها

ریاضی به ‌طور کلی به دو زمینه محض و کاربردی تقسیم می‌شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی محض در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی محض شاخه ‌ای از ریاضیات است که بیشتر مطالعات و مسائل مطرح شده در آن صرفا به دلایل ریاضی و نه به دلیل وجود کاربرد در علوم دیگر است. البته این مطلب به این معنی نیست که نتایج ریاضی محض در علوم دیگر کاربرد ندارند، بلکه پیشرفت ریاضی باعث پیشرفت در سایر علوم می‌ شود و کلیه مطالعاتی که صرفا جنبه مجرد و ریاضی داشته ‌اند، با پیشرفت علوم مختلف کاربردهای بسیار زیادی پیدا می ‌کنند. ریاضی محض خود به زیرشاخه‌ های عمده زیر تقسیم می ‌شود:

 

انجام پایان نامه ریاضی / جبر

جبر در واقع گسترده ‌ترین شاخه ریاضیات است که از حل معادلات مقدماتی تا مطالعه ساختارهای ریاضی را در بر می ‌گیرد ( هر ساختار ریاضی متشکل از یک مجموعه و یک یا دو عمل دوتایی روی آن است که در یک سری اصول معین صدق می‌ کنند). جبر قویترین ابزار موجود در ریاضی است به گونه‌ای که در کلیه شاخه ‌های ریاضی و علوم دیگر کاربردهای فراوان دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / حسابان و آنالیز

حسابان علم مطالعه حد، مشتق و انتگرال توابع حقیقی و آنالیز همان حسابان پیشرفته برای مطالعه سایر انواع توابع است. حسابان و آنالیز را می‌توان درواقع علم مطالعه تغییرات دانست.

 

انجام پایان نامه ریاضی / هندسه و توپولوژی

هندسه را می ‌توان قدیمی ترین شاخه ریاضیات دانست. مطالعات اولیه ریاضی معطوف به اشکال هندسی بوده است. هدف اصلی علم هندسه مطالعه اشکال هندسی و فضا است. در مقابل توپولوژی شاخه گسترش یافته از هندسه است و به بررسی خواصی می‌ پردازد که با تغییر دادن شکل هندسی (مانند کشیدن، پیچاندن و غیره) ثابت باقی می ‌مانند.

 

انجام پایان نامه ریاضی / ترکیبیات

این شاخه به بررسی ساختارهای گسسته (شمارا) و معمولا متناهی می‌ پردازد. ترکیبیات جنبه‌ هایی از این ساختارها نظیر شمارش تعداد اعضای یک ساختار، بررسی تعادل و تقارن آنها، یافتن بزرگترین یا کوچکترین شی یا شی بهینه یک ساختار و بررسی ساختار جبری آنها را مورد بررسی قرار می‌ دهد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / منطق

منطق پایه تمام مباحث ریاضی است و هدف آن ارائه چارچوبی مشخص برای یک استدلال صحیح (مانند یک اثبات) است.

 

انجام پایان نامه ریاضی نظریه اعداد

نظریه اعداد به مطالعه خواص اعداد طبیعی و در برخی موارد کلیه اعداد می ‌پردازد. این شاخه یکی از کهن ترین و برخلاف ظاهر ساده مسائلش یکی از دشوارترین شاخه ‌های ریاضیات است. بسیاری از مسائل حل نشده در آن دارای چندین قرن قدمت هستند.

 

انجام پایان نامه ریاضی کاربردی در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی کاربردی (همانگونه که از نام آن بر می ‌آید) شامل مسائل و مطالعاتی می شود که به صورت مستقیم در علوم دیگر کاربرد دارند و اساس طرح این مسائل به دلیل وجود نیاز در علوم دیگر یا طبیعت است. شاخه ‌های مهم ریاضی کاربردی عبارتند از:

 

انجام پایان نامه ریاضی / سیستم‌ های دینامیکی و معادلات دیفرانسیل

هدف اصلی معادلات دیفرانسیل حل معادلات شامل یک تابع معین و مشتقات آن است. در طرف مقابل در سیستم ‌های دینامیکی روشی برای مدلسازی و بررسی یک سامانه پویا (سیستمی که با زمان تغییر حالت می‌ دهد) ارائه شده و راه حل مناسب برای آن مدل یافته می‌ شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی / فیزیک

شاخه‌ ای است که به بررسی کاربردهای ریاضی در حل مسائل فیزیکی می‌ پردازد و هدف اصلی آن توجیه تئوری‌ های فیزیکی با استفاده از مدلهای ریاضی مناسب است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / نظریه اطلاعات

شاخه ‎‌ای مابین ریاضی و مهندسی برق است که به ارائه مدلی ریاضی از شرایط و عوامل موثر در انتقال و پردازش اطلاعات می‌ پردازد. در واقع هدف اصلی این شاخه از ریاضی ارائه روشی جهت کمی سازی و اندازه گیری عددی اطلاعات است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر پل ارتباطی ریاضی و دانش کامپیوتر است و مهم ترین هدف آن دستیابی به بهترین الگوریتم های موجود در کمترین زمان و با کمترین خطا و بیشترین دقت ممکن است. علوم کامپیوتر فراتر از مرزهای مسائل مربوط به کامپیوتر نیز کاربرد دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات، بررسی و کاربرد مدلهای ریاضی در حل مسائل تصمیم گیری است و تمام نتایج این حوزه به منظور بهبود یا بهینه سازی سیستم های موجود در دنیای واقعی است.



برچسب ها : ,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.